16 Kasım 2013 Cumartesi

TÜRK İNSANININ GÖZÜNDEN YABANCI DİZİLER

Dizimag saolsun kendi ülkemizin dizileri yetmezmiş gibi bir de yabancı dizilerle kafayı kırmış durumdayız. 
Baktım yabancı diziler bu kadar izleniyor, dedim yeni başlamak isteyenler için ülkemizde en çok izlenen dizileri kısa bir özet geçeyim. Bu kıyağımıda unutmayın hanii :))

#THEVAMPİREDİARİES
'Ohh biz bir tanesi bulamıyoz kıza bak iki kardeşi birden avcuna almış, pis sürtük' diye diye 5. sezona geldik vallahi. Bilindik vampir hikayesi gibi ama aslında değil. İzlemek lazım ya yani biri TVD son bölüm neydi öylee abi yağğğğ dediğinde salak salak bakmamak lazım ama dimi ?

#SUPERNATURAL
'Deağğğğğğğğn, Sağğğğğğğğğğğm' diye diye koskoca 9 sezon. Heheyyyyyt beğğğğğ. Evet biliyorum 'Herkes çok güzel diyo da 9 sezonu nasıl izleyeyim aq' diyosunuz içinizden . Bende öyle diyodum. Ama zaten sezonların nasıl geçtiğini anlamıyosunuz. Korku filmi, komedi nasıl karışık olurmuş bu dizi bunun cevabı. İzlemeyen çok şey kaybediyor benden söylemesi..

#PRETTYLİTTLELİARS
'Abi bana sadece Avea mesaj atıyo, şu kızlara bak A'dan mesaj geliyo WTF?' demediğiniz bir bölüm yok bu dizide.Ama konu o kadar farklı kii. Çok özgün. Bi kere başladığınız zaman duramazsınız. Ben yabancı dizi izlemeye PLL'yle başladım. O yüzden yeri bende çok ayrıdır..

#TEENWOLF
Son zamanın en popüler dizisi desek yanlış olmaz heralde. Bilindik hikaye ama öyle bişey ki çekiyo işte kendine. Diziyi bilmeyen yok zaten diyerek bir cümleyle özetliyorum 'Bütün yakışıklıları bunlar toplamış arkadaşlar'

#THEORİGİNALS
TVD izleyenler için kardeş dizi. Sanki hiç farkı yok. Sadece Klausu daha çok görüyosun, daha mutlu oluyosun. Daha ilk sezonu olduğu için başlayın derim ben..

#HOWIMETYOURMOTHER
Bunu izlemeyen -en azından bir bölüm- varsa aranızda zaten okumasın bu yazıyı hiç.Efsane dizi, üzerine konuşmaya gerek bile yok. Barney muahh diyerek kapatıyorum bu dizinin bölümünü..

#DOCTORWHO 
Her bölüm ne olduğunu anlamak bayaa zamanını alıyor ama gerçekten özgün bir dizi. Keyfinizi yerine getiriyor.

#THEWALKİNGDEAD
Diziyi izlerken ölüp ölüp dirileceksiniz. Hani cidden yani şaka yapmıyorum. İnanmıyorsanız izleyin arkadaşlar ;))

#MYMADFATDİARY
2. sezoğğğn başlasığğğğğğğğğğn. Böylesi bir dizi yok. Finn diye başladık Finn diye bitirdik. Olağanüstü. 6 bölümcük zaten. İzleyin kesin ama kesin izleyin. Hatta hiç yabancı dizi izlememişseniz bu diziden başlayın. İkinci sezon hemen çıksın, noluuuuuuuur..

#THECARRİEDİARİES
Sebastian ne ettin sen bize?? Hele ki 2. sezonu. Değer mi ? Değer. Eğlenceli, romantik ve bir o kadarda seksii..

#GOSSİPGİRL
Öyle bir final yaptı ki 'Yılın göt oluşu' nu yaşadık. Efsane dizidir, izlemeyen yapamaz, izlemeden olmaz..

#THEBİGBANGTHEORY
Gülmek istiyom yağğğ ben diyosan otur izle knk. Güzel dizi..

Ve yazının sonunda DİZİMAG'e sevgilerimi sunuyorum.
İYİ Kİ VARSIN DİZİMAG !!

4 yorum:

  1. Yha böyle yazılar yazmana bayilıyorum :-)

    YanıtlaSil
  2. Yani hemen hemen hepsini izledik tabi game of thrones olmaması ilginç :) Twitter.com/eskibirii

    YanıtlaSil
  3. Daha çok kendi zevkime hitap edenleri paylaştım o nedenle :)

    YanıtlaSil
  4. bu tip yazıları bende hep paylaşıyorum blogumda özellikle sezon finalleri zamanında (: yakın zamanda bir tane daha yazmalıyım sanırım :) benim listeme göre bir çok eksiğin var ve bir kaç fazla ama güzel yazı olmuş :)

    YanıtlaSil