15 Kasım 2013 Cuma

AYRILIK..

Uzun zamandır yazı yazmadığımı farkettim ve kendime 'Ece kaldır kıçını ve yazı yaz' öğütünü verip yorgunlukla bilgisayar başına geçtim.

Bu yazının konusu : İLİŞKİLER/AYRILIK
Evet belki şu an 'Sen kimsin aq da bize ilişkiler konusunda fikir vericeksin, önce kendine birini bul' falan diyebilirsiniz. Yalnız olabilirim evet, ama benim yalnızlığım çok bilmekten kaynaklanıyor arkadaşlar.
Neyse gelelim konumuza..
Canan Saka'nın YALNIZ KIZLARIN 41 KURALI adlı kitabını bilirsiniz. (BİLMİYOLAR)
Kitabı okurken her iki sayfada bir 'Oha aq aynı ben demek bu yüzden ayrılmışız' deyip durdum. Ve bu kitaptan öğrendiğim bir kaç önemli notu sizinle paylaşma kararı aldım.

Not1: AYRILIĞI KABULLEN

'İyi kiğğ ayrıldık yağğğ çok mutluyuğğm' ayaklarını artık kimse yemiyor canısı ya valla bak. Hani sırf 'Sen yoksun ama ben hayatımı yaşıyorum heheytt bee' demek için twitterda, instagramda paylaştığımız o resimler varya hani artık yemiyo erkekler bilin istedim. Ayrılığı kabullenmek önemli. Kendine karşı dürüst olup 'BU AYRILIK GÖTÜME ÖYLE BİR GİRDİ Kİ KENDİME GELEMİYORUM' diyene kadar yeni birini alamazsınız hayatınıza.

Not2: HERİFİ KONTROL ETMEYİ BIRAK

'Aha aq piçi bak Handenin tweetine karşılık atmış ibneeee' diye kendini yiyip bitirmenin sebebi onun o tweeti paylaşması değil. Biliyorum, istiyosun ki sürekli aşk acısı çektiği tweetler atsın ama öyle olmuyo be canısı. Siktir et. Bırak adam ne bok yerse yesin. O twitter profilini yenilemekten tuşu bozcan artık. Bırak Foursquarede nerdeymiş, kimleymiş. 'BANANE AQ' de ve unfollow et..

Not3: EX'TEN NEXT OLMAZ!

'Yaaağğ yenii birineğğğğ alışmak falan en iyisiğğğğğ ben bildiğimm sulardaa ilerleyeyim' deyip eski sevgiliye geri döndün mü bitersin. Çürük olduğu bilinen elma bidaha yenmez. O ilişki bitti, gitti. Ne varmış yeni birine kendini anlatmaya ki. Tamam zor, kabul. Ama eski sevgiliden yeni ve geleceğe umutla bakan bir ilişki çıkmaz kızlar, boşuna uğraşmayın.

Not4: ALIŞKANLIKLARI KIR

Her sabah 'Günaydın sevgilim' mesajı gelmiyo diye ölmezsin. Eğer şanslıysan 'Günaydın kankağğğğğ' mesajıyla da mutlu uyanabilirsin (Yağmur ve Gizeme selamlar). Tamam alımışsın adama, tamam ama ondan önemli şeylerde var bu hayatta. Mutlu olmaya çalış. Aç Dizimagi önüne al çikolatanı tak kulaklığını bundan sonrası KOY GÖTÜNE RAHVAN GİTSİN, kraliçe sensin be kızım !

Not5: YENİ ADAYLARA AÇIK OL

'Yeniğğğ bir ilişkiden çıktımm, kalbiğm kırık ölüyoğğğm' deyipte belki kaç tane yakışıklı çocuğu kaçırdın. Sanma ki o gerizekalı ayrıldınız diye eve kapattı kendini. Kim bilir kimi sikiyor şimdi ibne. Yeni ilişkilere, yeni adaylara her zaman açık olmaya bak bebeğim. Bakarsın hayatının aşkı o an çıkar karşına. Fırsatlara açık olmak iyidir iyi..

Yani diyeceğim o ki bazen ayrılığı o kadar büyütüyoruz ki gözümüzde hayatımızı sikiyoruz.
Gerek yok.
Bitti, gitti.
Önümüzde ki maçlara bakıcaz.
Hadi göreyim sizi canlarım, atlattık bu ayrılığı da !

Not6 : BEN HALA YALNIZIM, bb.




4 yorum: