19 Kasım 2013 Salı

Erkekler ne ister ?

Yine harikulade bir konuyla karşınızdayım.
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama cık olmuyor.
Şimdi 'Kadınlar ne ister' konusu üzerine kaç kitap yazıldı, kaç film çekildi, kaç yazı yazıldı..
Ama biride çıkıp demiyor ki 'Aq bu erkeklerin başı kel mi ?'
Hah ben bu soruna çözüm bulup, uzun gözlemlerim sonucunda size çok faydalı bir yazı yazma kararı aldım.

Soru : ERKEKLER NE İSTER ?

1: TRİP ATMAYAN KADIN
Şimdi trip atmayan diyince atarlanmayın. Trip atsın ister, kıskansın falan. Ama bunu abartsın istemez. Bunlar da dengesiz varlıklar. Takmamak lazım pek. Yani trip atın ama atmayın isterler... Bu konu hala tartışılır.

2: EĞLENİRKEN MODERN EVLENİRKEN NAMUSLU
'Ağğğğğğğğğ bunlar normal şeyler eve gitmek falan canım niye kasıyosun bu kadar :))' derler derler, siz de sanırsınız ki geberiyo aşkından. Yalan. Eğlenirken böyle. İş ciddiyete gelince pek ortalarda olmayan, adı çok duyulmamış kız istiyolar. Galiba bu ciddi kız arama evresi üniversite bitip askere gitme olayı yaklaşınca başlıyo.Farkına varıyo herif 'Hay aq adam olduk askere gidiyoz geride bizi beklicek bi sevgilimiz bile yok' olayına dönüyo iş. Bakıyo olcak gibi değil hemen evlenilecek kız aranmaya başlanıyo..

3: JUST FRİEND
Bu da yeni moda haaa. Biz neyiz şimdi olayını kaldıralım derken bokunu çıkardılar. Modernleşelim derken iyice battık. Yok arkadaşız ama değiliz. O ne lan öyle erkeğim ama değilim gibi. Cııkk. Olmaz just friend falan. Bir süre sonra iki taraftan biri fazlasını ister benden söylemesi.'Just friend :))' diyen erkekten bi bok olmaz kızlar koşarak uzaklaşın..

4: ÇOK SEVSİN AMA ÇOK YAPIŞMASIN ABİ YAAA
'Kanka ilişki iyi süperde aq ya sürekli tepemde bir dakika boş bırakmıyo of' bu cümleyi kaç kez kulaklarımla duydum ah bir bilseniz. Biz kızların en büyük sorunu da bu sanırsam. Çok sıkmak.. Erkek istiyo ki çok sevsin ama rahat bıraksın. Öylede olmuyo yavrum yaa valla bak..

5: ALDATACAĞIM KADAR SAF ALDATAMAYACAK KADAR SADIK
'Biz erkeğiz ihtiyaçlarıımız var' ohh. Kusura bakma canısı bu sana sevgilin varken önüne gelenle işi pişirme hakkı vermiyor. Sen onu aldat sorun yok ama o seni aldatırsa auvvv. Zihniyete bak sen...


Kısacası bu erkeklerin kafalarıda karışık.
İkiye ayrılmış durumdalar.

1-PİÇ OLANLAR: Bu gruptaki erkeklerimiz kendi egolarında boğulan, önüne gelen her güzel kıza yavşayan bazen ilişki yapmadan işini gören bazense çıkmadık kız bırakmayan tiplerdir.

2-PİÇ DEĞİLİM İMAJI VERİP PİÇ OLANLAR: 'Yağğğğğ ben sevdim mi tam severim tamam mığğğğğğ' ama gel gör ki içinde bir Nuri Alço pusuya yatmış. Bakmış ki etrafında ki kızlar piç grubunda olan erkeklere karşı cephe almış durumda aha ben bu kızlara böyle yanaşırım diyip bu gruba dahil olmuş.

Yani diyeceğim şu ki ;
Her erkek piçtir kızlar..
Sadece bazısı bunu saklarken,
Bazısı benim içim dışım bir diyip göz önünde yaşar..

6 yorum:

  1. Ilginç :)) katılıyorum sadece bir konuda Katılmıyorum kızların erkekleri sıkma konusu

    YanıtlaSil
  2. Yazını çok başarılı buldum gözlemlerin gerçekten çok doğru cuk diye oturmuş insanları düşündüren cümleler var yazının içinde.Bence erkeklere hitap edilen bu yazıda biraz feminenlik görüyorum daha genel olarak değerlendirip objektif olman senin edebi anlamdaa güzel yol katetmene sebep olabilirç.Başarılarının ve yazılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumu da ablan olarak değil sıradan bir okur gibi yaptımm :):)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Süpersin kuzum yazın çok başarılı :))

    YanıtlaSil