28 Ağustos 2013 Çarşamba

YÜZYILIN EN BÜYÜK TARTIŞMASI

ERKEKLER SEVEBİLİR Mİ ?

Gelelim şu malum aşk hayatımıza. 

‘Erkekler asla sevemez’ yargısına inancı tam olan kızlardanım ben. Benim için erkeklerin düşünceleri sadece cinsellik üzerine. Kalplerinin bile tek  işlevinin vücuda kan pompalamak olduğunu düşünüyorum. Yani bizim gibi sevelim, aşk acısı çekelim falan onlarda yok bu duygular. 
Tamam kabul ediyorum . Arada sevenler, aşk acısı çekenler falan çıkıyor. Ama o filmlerde ki gibi aşkından ölen, gözü sevgilisinden başkasını görmeyen erkek yok canım. Yalan bunlar. Yıllarca bizi Mecnunlarla, Romeolarla, Edwardlarla kandırdılar ama yok yani. Onlar sadece hayal ürünü. Eminim o karakterleri yaratanlarda kadındır. Çünkü biz kadınların hayalindeki erkek tipi hep aynıdır. Hep ilk 10 maddemize uyan erkekleri ararız ama asla bulamayız. Aramaktan bıkmayız, yılmayız. Ama bir süre sonrada anlarız ki aslında o erkek dünya üzerinde yok. Bu yüzden de elimizdekiyle yetinmeye bakarız. 

İşte ben hala dünyanın bir köşesinde ilk 10 maddeme uygun, mükemmel erkeğimin olduğuna inananlardanım.
Olmadığını bile bile ‘Belki bir Umut’ diyerek bekliyorum gelecekteki eşimi. 
O gelene kadarda kitaplardaki, filmlerdeki, hayalimdeki erkeklerle idare etmeye çalışıyorum napalım..


2 yorum:

  1. belkide sizin hep bu 10 maddeniz yüzünden gerçek seven erkeği göremiyorsundur hiç düşündün mü bunu? sevdiğin adamın özelliklerini sen nasıl önceden planlaya bilirsin ki? neden illa bi kalıba girmek zorunda bu 10 maddenin hiç birine uymayan birini sevemez misin? lütfen bırakın şu maddeleri anı yaşayın zaten o anın geldiğini anlarsın.

    YanıtlaSil